Azimat dalam bentuk syiling untuk menarik wang: bagaimana untuk memilih jimat wang

Sejujurnya, kita semua mengimpikan kekayaan. Kami mengucapkan selamat hari raya kepada satu sama lain dan melakukan yang terbaik untuk mendekatkannya. Bagi sesetengah orang, visualisasi mimpi tertentu, contohnya rumah di tepi laut, membantu dalam hal ini. Seseorang menggunakan bantuan azimat. Dan perkara yang paling logik, pada pendapat kami, adalah untuk menarik wang dengan wang. Jadi hari ini kita akan bercakap tentang azimat dalam bentuk syiling.

Nilai azimat dalam bentuk syiling

Jimat syiling jelas bertujuan untuk menarik kekayaan. Antara yang paling popular ialah syiling azimat Tibet, yang dikelilingi oleh banyak legenda dan kisah. Adalah dipercayai bahawa salah seorang rahib memberikan azimat kepada raja dan bercakap untuk kejayaan dalam urusan awam. Sejak itu, mereka bercakap syiling berasingan untuk setiap wakil dinasti, supaya dia akan melindungi mereka. Semasa revolusi, apabila penganiayaan terhadap paderi bermula, mantera dan doa telah hilang. Sama ada syiling bercakap perkataan yang sama hari ini tidak diketahui, tetapi mereka percaya pada kuasa mereka dan membawanya bersama mereka. Ada yang bernasib baik untuk mencari syiling dari tempoh ini. Anda hanya boleh mengesahkan ini dengan pakar, berhati-hati dengan penipu!

loket syiling bertuah

Syiling imperial (syiling azimat Tibet juga mempunyai nama ini) biasanya mempunyai lubang di tengah. Syiling tuah dan nasib boleh membantu apabila anda menghadapi masalah kewangan sepertiB. kejatuhan perniagaan atau kehilangan pekerjaan. Ahli esoterik terutamanya dinasihatkan untuk melihat dengan lebih dekat jimat bagi mereka yang kerap dikejar oleh kegagalan. Walaupun anda tidak merasakan kecekapan dan ketekunan yang diperlukan dalam diri anda (bukan kerana anda malas, tetapi kerana anda letih atau tangan anda jatuh), syiling azimat untuk menarik wang akan mengingatkan anda bahawa anda perlu mengumpulkan kekuatan dan membantu. awak cari dia.

Ia tidak semestinya buruk untuk mendapatkan bantuan azimat. Cukuplah dengan hanya mengharapkan kekayaan, berusaha dan percaya bahawa azimat akan membantu anda. Jadi syiling boleh membantu anda merundingkan kenaikan gaji dengan bos anda atau membawa anda ke projek menguntungkan yang besar yang anda impikan untuk masa yang lama. Sesetengah orang yang tidak percaya, memberikan azimat mereka dengan sifat yang menakjubkan, bercerita tentang bagaimana duit syiling mudah dengan lubang di tengah membantu mereka mengubah sepenuhnya bidang aktiviti mereka dan, sebagai hasilnya, menjadi kaya. Lagipun, tidak sia-sia dikatakan bahawa kraf dan profesion yang digemari seseorang itu membawa lebih banyak wang.

Cara membuat syiling azimat untuk menarik wang dengan tangan anda sendiri

Membuat azimat daripada syiling dengan tangan anda sendiri adalah bermasalah - atas sebab yang jelas. Di samping itu, seperti yang kami jelaskan di atas, anda tidak boleh mengambil unit monetari supaya ia akan membawa anda tuah. Adalah lebih baik untuk memesan azimat dari pudina diraja daripada orang yang terlibat dalam pembuatan azimat. Anda akan bercakap dengan mereka dan menetapkan mereka untuk membawa anda kekayaan ke dalam rumah anda. Jika boleh cuba cari dari mana mereka mendapat syiling, baca ulasan, mungkin juga berunding dengan mereka untuk mengesahkan bahawa jimat yang mereka ingin jual kepada anda adalah dari era yang sama. Tidak mungkin perkara buruk akan berlaku jika anda dijual sebagai "tiruan", tetapi saya mahu item yang anda beli berguna dan menyeronokkan.

Syiling Cina sebagai azimat tuah

Bagaimana untuk mengenakan azimat wang

Seperti mana-mana azimat lain, adalah penting untuk sentiasa berinteraksi dengan Imperial Coin. Bawa bersama anda, sebaik-baiknya dalam kes khas. Jika anda tidak mahu mengambilnya sepanjang masa atau anda berasa tidak selesa, cuba pegang azimat di tangan anda sekurang-kurangnya lebih kerap, bernafas di atasnya, panaskan dan "tukar tenaga".

Perkara utama apabila melakukan ini adalah untuk membuang semua pemikiran dan hanya fokus pada apa yang anda inginkan dari segi kekayaan. Berfikir secara positif, seolah-olah segala-galanya telah menjadi kenyataan, merumuskan matlamat konkrit: "Saya mahu menjadi kaya" adalah terlalu diperkemas hasrat. Adalah lebih baik untuk "meminta" untuk rumah tertentu atau bahkan untuk jumlah tertentu dalam akaun. Jika anda mempercayai jimat, anda mungkin tahu bahawa semakin jelas anda merumuskan keinginan anda, semakin cepat ia akan menjadi kenyataan.

Malam pertama selepas azimat berada di tangan anda, letakkan di bawah bantal anda. Adalah lebih baik untuk tidak menunjukkannya kepada sesiapa, walaupun kepada saudara-mara, untuk tidak bercakap mengenainya. Biarkan pembantu kecil ini milik anda dan bukan orang lain. Juga, jangan biarkan sesiapa memegangnya dan jangan berikannya! Secara umum diterima bahawa dengan cara ini azimat kehilangan sifat ajaibnya.

katak dengan syiling di mulutnya sebagai azimat bertuah

Kami mengesyorkan memakainya daripada pandangan. Jika anda bercadang untuk menggunakan syiling sebagai loket, pastikan ia adalah bijak.

Perkara utama adalah mempercayai bahawa syiling azimat akan membantu anda, tetapi jangan hanya bergantung padanya. Anggap ia sebagai pembantu, bukan sejenis alat pengayaan sejagat. Malangnya (atau untungnya) tiada apa yang akan berjaya tanpa usaha anda.